Bezeten Blues / Blauwbaards Lied - maakt deel uit van het moordspel/stadsspel De Blauwbaard Compagnie

Tekst: Patrick Bernauw - Muziek & gezongen door Luc Borms.

Ik ben bezeten, bezeten van jou
Ik word bezeten, bezeten door jou
'k Wil je bezitten, 'k wil je bezetten
'k Wil me bezatten, bezatten aan jou
Aan jou, voor jou,
Door jou en van jou alleen.

Laat mij branden, branden in jouw hel
Laat mij gloeien en schroeien aan jouw vel
Vervoer me, ontroer me, heb me lief,
Ontvoer mij nu, mijn hartendief
Voor jou, door jou
Van jou en van jou alleen

Jij bent zo rond waar je rond moet zijn
Lekker kont lekker lekkernij
Ooh die rode mond aah die slanke lijn
Mmm lekker dier je bent van mij
Van mij, door mij
Voor mij en van mij alleen

Jij bent het die mijn honger stilt
Kom dan kom dan en les mijn dorst
Jij bent het die in mijn handen trilt
Ik leg me, 'k leg me aan je borst
Voor jou, door jou
Van jou en van jou alleen